четверг, 13 декабря 2012 г.

Рефлексія по модулю 8


                     Рефлексія, модуль 8
    Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а сааме:
*    Яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес?
*    Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей?
*    Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
*    Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
*    Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
*    Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
*    Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
*    Переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;

Комментариев нет:

Отправить комментарий